Pages

Monday, June 29, 2009

SANTAI


Inilah wajah-wajah yang membuatkan saya rasa ceria setiap hari, kenakalan mereka tak pula membuatkan saya sakit hati, mereka banyak membuatkan saya tersenyum. Mungkin inilah yang dikatakan kasih kerana Allah.
well my beloved students In hope all of u cemerlang, gemilang and terbilang. PMR tinggal 108 hari lagi. tinggalkan segala kelekaan, bercintalah dengan buku dan nota, rindulah pada ilmu, mimpikan kemenangan.

Doa saya bersama kalian semua. PEsan dan WASIAT saya jangan tinggal solat walau pun satu waktu. Berusahalah, berdoalah kemudian tawakkallah.


"BUAT SAMPAI JADI"Genggam bara api biar sampai jadi arang. mendaki gunung biar sampai ke puncak.


kejarlah dunia kejarlah akhirat namun jangan cinta kepada dunia cintalah kepada akhirat, kerana Allah tidak akan menyimpan dua cinta di dalam satu hati.Itulah cinta kepadaNYA.


I love u all as my child, as my friend. I can be ur shoulder to cry on. Call me when u need someone to talk too. I'll be there just to keep you happy and smile. Remember Allah alwayz and HE will always remember you.

No comments:

Post a Comment