Pages

Thursday, July 23, 2009

BERTEMU LAGI

Assalamualaikum buat anak didik tersayang
dah dua hari ustazah tak jenguk blog, tak de kesempatan, suami guna laptop. so rehatlah dulu.
Dua hari tak masuk kelas awak rasa rindu dengan keletah awak semua.

Kenakalan fedoz, aiman, aizat, syafiq, rasydan, wan, nisah, @ shay...selalu membuatkan saya rindu utk masuk kelas. Dan ianya tak membuatkan saya rasa nak marah pun. kalau kelas lain dah lama saya mengamuk rasanya.

Awak semua adalah anak didik@ my best friend ever ....paling best...cayalah...
well nita!! how's ur mom now? I hope she will think twice...I hope she will come back to the root of reality. Juat be patient. I love u baby, no matter what...If u need me I'll be ur shoulder to cry on. U R NOT ALONE. COZ I AM HERE FOR U, THOUGH U FAR AWAY, I AM HERE TO STAY... U R NOT ALONE...

aDAM JGN lupa bawak madu 2kg esok ek! ustz dah seminggu abis stock kat rumah ni...tak leh hidup x de madu. nak cari pahala amal sunnah Rasulullah sambil menikmati kelazatannya...hmmm sedapnyaaaa...

Nak tahu kenapa, saya sayang kat awak semua, sebab walau pun nakal tapi bila belajar agama awak semua beri comittment, n bila exam markah tak pernah kecewakan saya. Kalau ada yang x committed pun sorang dua je...tapi yg paling penting exam markah semua lulus.

Apapun saya harap ayat hafazan tu terus amalkan, buat bacaan dalam solat, tukar dari asyik dok baca Qulhuwallah je... bacalah ayat hafazan tu...kan bagus.
ayat hafazan ni kalau tak amal dia boleh lupa...nanti Allah marah lak...jadi jgn hanya hafazan krn nak lulus exam je yer...

Saya hajat nak buat amali solat esok kat surau. so pegi surau la h esok saya nak betulkan solat awak yg tak betul tu, sapa-sapa yg online mlm ni n baca notis ni tolong sampaikan kat kawan2 ok.
well I think that' s all for tonite. c u 2 mor row...I miss u all everyday n nite...best luck in PMR. I think all of u r very lucky coz PMR is on my 38 birthday . N on Sh. aysha Amira birthday too. We share the same date. Well aysha good luck . try ur best. I know u can grab 8 A.
I hope verymuch all of u will get 8 A's in PMR. I hope my dream will come true.Amin...
assalamualaikum n good nite . Have a sweet dream...bye my lovely best friends...of the year...

No comments:

Post a Comment