Pages

Tuesday, February 28, 2012

Kenangan mengamit rindu

Assalamualaikum,
Buat anak didik tersayang..dah lama benar saya tak update blog 3 amanah nih...tetiba hari ni rasa rindu kat awak semua..semuanya dan besar -besar..tinggi...khabarnya ramai yg bekerja sementara menunggu result SPM.

Jangan Lupa sampaikan berita kepada saya bila result dah keluar...saya doakan agar awak semua dapat result yg cemerlang dan dapat masuk ke IPT..aminnnnn...

khabarnya result SPM bakal keluar 23 mac ni..betul ker????pastinya awak semua berdebar...berapa A dapat...

Terbayang wajah kalian member 3 amanah 2009 satu persatu...aihhhhh rindunya.... agaknya bila dapat reunion lagi. gembira tengok gelagat awak semua..membahagiakan saya. Pedot...yang mulut banyak tu..Habib yg agak diam...Luqman n Luqman...syey...syikin..wan..ayu...dan lain2...Aiman...lansungtak dgr khabar berita...Izzat azmi selalu saya jumpa sebab dia masih datang sekolah train ahli kadet polis hari selasa. Adam khabarnya kerja kat chicken rice kat giant yer...harap makin tinggi la dia...:)) gurau jer..jangan marah ye r Adam...Awak tak ada ..tak dapat dah saya nak order Madu Khawla dengan  harga special...beli kat luar mahal . dgn awak dapat diskaun...ehehehhe...

Sekali sekala ada juga saya chat dengan syey...luqman...syikin...ayu..bila mereka ada online. yg lain sepi...well..saya doakan semuanya success dlam karier dan pelajaran masing2. Solat jangan tinggal yer...Aurat jaga...

Semoga semuanya dalam taufik dan inayah serta hidayah dari Allah swt sentiasa. amin. Doakan saya ..agar selamat melahirkan anak kelima nanti...duenya 1 JUN...tapi tak tahulah..kalau2 keluar awal lak.

Semoga dapat bersama lagi nanti.
Assalamualaikum.

2 comments:

  1. ustazah .. result SPM 2011 kluar 22th march 2012 hee -hidayah-

    ReplyDelete
  2. Result SPM keluar esok.
    21MAC2012
    Pukul 10pagi.

    ReplyDelete